هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

فرشته آسموني

اولين مرواريد فرشته كوچولو

1392/9/24 15:34
نویسنده : مامان الي
350 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

سلام جوجه كوچولوي مامان.

مي‌خوام برات يه قصه بگم:

يكي بود يكي نبود، غير از خداي مهربون هيچ كس نبود....

هستي جوني بي‌حوصله بود. لثه‌ش درد مي‌كرد و دوست داشت همه چي رو گاز بگيره و خيلي خيلي

كلافه بود. چند شبي بود كه بد مي‌خوابيد و نق و نوق زياد مي‌كرد. تا اينكه يه روز مامان داشت با فنجون

به هستي آب مي‌داد كه يه دفعه يه چيزي جينگي كرد. مامان دوباره گوش داد... جينگ جينگ...

بللله يه مرواريد خوشگل تو دهن هستي جوونه زده بود.

 

 


سلام سلام صد تا سلام   من اومدم با دندونام

مي‌خوام نشونتون بدم    صاحب مرواريد شدم

يواش يواش و بي‌صدا   شدم جز كباب‌خورا

 

 

مباركه انشالله

niniweblog.com

 

اينم هستي جون تو روزي كه دندونش در اومد فقط هنوز موفق نشدم از دندونش عكس بگيرم

 

 

 

 

 

 

* اولين دندون هستي جون (دندون پيشين پايين سمت چپ) در تاريخ 92/09/24 درست وقتي كه هشت ماه و شش روزه بود دراومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا محسن
25 آذر 92 17:36
مبارك باشه دووووترم...هستي جونم مبارك باشه...خودم گوشت ميخرم ميدم بكشي به دندون ممنون بابا جونم
مامان کیارش
27 آذر 92 14:03
هستی جون عزیز خاله مبارکههههههههه ممنون خاله مارینا جون. دوست دارم یه عالمه
خاله پلاستیکی
27 آذر 92 18:46
سلام... اوووو مامان باباش چه گرد و خاکی واسش راه انداختن! آششو میخواما! مبارکش باشه. بوسش کن.بگو خسته نباشی اینهمه زحمت کشیدی چه کنیم ما هستیم و یه دونه هستی مامان. سلامت باشید انشالا.
زینب
27 آذر 92 18:50
سلام مامان الی جون...مبارک باشه ایشالا ایشالا بزودی خبردراوردن بقیه دندوناشو بشنویم... اگه تونستید برامون عکساشو بذارید یا بفرستید...دلم براش تنگ شده...ایشالا برای اربعین بیایم . میخوریمش...شوخی کردم ولی با خاله پلاستیکی براش نقشه کشیدیم...بوسش کنید و لپشو بکشید از طرف من...بوس بوس وای بوی خون میادددد. شما دوتا نقشه بکشید چه شود!!!!