هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

فرشته آسموني

شش ماهگي هستي جون

1392/8/5 19:55
نویسنده : مامان الي
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولو.

شش ماه از زميني شدنت گذشت مامان جون. تو اين شش ماه عشق رو به معناي واقعي

فهميديم.

خدا رو شكر مي‌كنم كه تو شش ماه و يك روزگيت امام رضا (ع) ما رو طلبيد و شما شدي زائر

كوچولوي حرم امام رئوف.

خدا رو شكر  تو سفر خيلي دختر خوبي بودي و مامان و بابا رو اذيت نكردي.

چند تا عكس از شش ماهگيت ميزارم عزيزم. 

اين گل رو بابا به مناسبت اولين روز دختر برات خريد كه يادم رفته بود عكسش رو برات بزارم

 

 

 

 

 

اين عكس تو قطار وقتي داشتيم از مشهد برمي‌گشتيم ازت گرفتيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خ.پ
6 آبان 92 19:38
واییییی خدااا
چ جیگلیه این.
ببوسش.
دلم زود زود براش تنگ میشه


سلام خاله جون
ممنون شايد اينجوي زود به زود بيايد...

زینب
7 آبان 92 12:56
واییییییییییییییی...
هستی جونم دلم برات تنگ شده،شده قد یه سر سوزن...خیلی عکسات نازه...دیدمت شادشدم...خدایا این شادی رو از ما نگیر...دوس دارم بقلت کنم ولی سرما خوردم...
دوستت دارم قد یه دنیا دشت گل!!!
مامان الی جون ممنون ک شادمون کردی...


ممنون زينب جون كه به ما سر ميزني.

زینب
16 آبان 92 13:18
سلام هستی جونم...
خوبی ایشالا دلم تنگ شده واست...
دلم برای آواز خوندنات خیلی تنگ شده...
ایشالا تا پنج روز دیگه یعنی دقیقا ایشالا سه شنبه هفته بعدی میام پیشت...
مامان هستی ممنون واقعامیام وب هستی جون شادشادمیشم...دوستتون دارم خیلی زیاد.


ممنون زينب جون. انشالا به زودي عكسهاي هفت ماهگي هستي رو ميزارم.
ما هم منتظريم تا ببينيمتون...

كتي(مامان آقا مهديار)
26 آبان 92 0:44
اي جان اي جان من سنه قوربااااااااااان جيگررررررررررررررررررر خاله ماشالله هزار الله واكبرررررررر زيارت قبول زائر كوچولو براي خاله كتي و مهديار و عمو دعا كردي؟ گفتي آقا ما رو هم بطلبه انشالله؟ ميدونم كه دعا كرديدوستت داريم هستي گلي ممنون خاله كتي جون. انشالا به زودي روزيتون بشه با مهديار جون بريد پابوس آقا.