هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

فرشته آسموني

ده ماهه من!

1392/11/20 0:27
نویسنده : مامان الي
445 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

عشق كوچولوي مامان فقط ده ماه داره.

عشق كوچولوي مامان اين روزها با صداي بلند قهقه ميزنه.

عشق كوچولوي مامان سينه خيز ميره انگار كه يه عمر سرباز بوده.

عشق كوچولوي مامان هنوزم فقط دوتا شكوفه سيب داره.

عشق كوچولوي مامان با صداي يك و دو و سه مامان با روروئك بدو بدو ميكنه.

عشق كوچولوي مامان دالي بازي ميكنه با مامان.

عشق كوچولوي مامان غذا ميخوره، بَه ميخوره...

عشق كوچولوي مامان دس دسي ميكنه.

عشق كوچولوي مامان لباشو غنچه ميكنه و چين ميندازه تو بينيش و خودشو لوس ميكنه.

عشق كوچولوي مامان دَدََ ميگه.

عشق كوچولوي مامان اولين برف زندگيش رو تو اين روزها ديده.

عشق كوچولوي مامان!

تمام دلخوشي‌ اين روزهاي مامان تويي... ده ماه‌ست كه قلب مامان بيرون از سينه‌ام ميتپه...

تا بهار و سالروز بهاري شدنت چيزي نمونده...

دوستت دارم عشق مامان.

پسندها (2)

نظرات (5)

زینب
20 بهمن 92 20:11
سلام مامان الی جون.خوبین...ایشالا خدابراتون حفظش کنه وهمینطورهم یکی از سربازای امام زمان باشه...وقتی میخونم گل ازگلم میشکفه...دلم براش تنگ شده...ببوسش ازطرف من... ممنون زينب جان.سلامت باشي.
مامان قندک
29 بهمن 92 0:14
هستی جون ده ماهگیت مبارک همیشه سلامت و خوش باشی عزیزم ممنون خاله جون. لطف كردي
بابا محسن
11 اسفند 92 22:22
متني قشنگ و احساسي بود از ماماني خوب براي دختري انشالا خوب
باران (همیشگی ها)
2 آبان 93 13:16
میدونم اگه نباشی، من مث یه کوه دردم یه جایی گوشه ی قلبت، دنبال خودم میگردم از سکوتت یه دنیا غصه میگیرم، بی تو میمیرم من بی تو میمیرم مثل تو من ازین زمونه دلگیرم،بی تو میمیرم من بی تو میمیرم... اینو وقتی دلم واسش تنگ میشه گوش میدم! بیشتر از داغ نبودن دایی، چیزی که خیلی آزارم میده، دیدن غصه ی شماست حتی اگه به روی کسی نیارید... یه وقتایی با خودم میگم کاش من میمردم و نمیدیدم این روزا رو! الهی غم نبینید دیگه...هیچ وقت "پستی که واسه دایی گذاشتی رو چون رمز داره نمیتونستم روش کامنت بذارم....اینجا نوشتم"
مامان كتي
5 آبان 93 21:24
الی جونم سلام هیچی نمیتونم بگم تو این مدت حتی جرات اومدن سمت وبلاگتم نداشتم برام غیر قابل تصور و تحمل بود حتی نمیتونم بهت تسلیت بگم فقط خواستم بدونی همیشه به یادت بودم و هستم