هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

فرشته آسموني

بهاري‌ترين پاييز من

1391/7/18 12:01
نویسنده : مامان الي
248 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com 

 

هميشه روزها رو مي‌شمردم و پاييز و زمستون رو به اميد رسيدن به بهار مي‌گذروندم...برگ‌هاي

زرد و نارنجي ريخته شده پاي درخت‌ها رو كه مي‌ديدم دلم مي‌گرفت، احساس مي‌كردم زندگي

داره نفس‌هاي آخرش رو مي‌كشه...

 پاييز امسال برام با همه سال‌ها فرق مي‌كنه... به واسطه لطف بيكران خدا فرشته‌اي مهمون

خونه دلم شده كه تمام لحظه‌هام رو بهاري كرده. پر از شادي و نشاطم اين روزها، روزهايي كه

نمي‌دونم دوباره برام تكرار ميشه يا نه. چشمام رو مي‌بندم و به فرشته كوچولوم فكر مي‌كنم،

فرشته‌اي كه حالا شده همدم و هم‌صحبت تمام تنهايي‌هام.

 خوب كه فكر مي‌كنم مي‌بينم بازم خدا سرم منت گذاشت، پس توكل مي‌كنم به خودش كه بهترين پناهه.

 خدا مي‌دونه كه اين چند وقت چقدر استرس داشتم. هزار جور فكر و خيال باطل كه دست از سرم برنمي‌داشت.

هفته پيش سه‌شنبه رفتم براي آزمايش غربالگري و سونو ان تي. دلم آشوب بود. به خودم

اومدم، توكل كردم و گفتم اوني كه داده انشالا خودش محافظش هم هست، دلم آروم شد.

فرداش جواب رو گرفتم و ديروز تونستم ببرم دكتر ببينه. خدا رو صد هزار مرتبه شكر همه چي خوب بود.

خدايا ممنون كه بازم تنهامون نذاشتي و بازم لطفت رو در حقمون تموم كردي.

مامان جون براي سلامتيت يه نذري كردم كه انشالا صحيح و سالم بياي بغلمون و ما هم لياقت

داشته باشيم و نذرمون رو ادا كنيم.

 

 

*اينم عكس سونو ان تي فرشته ما

 

 


 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسیم مامان ثمین
26 مهر 91 22:28
الی عزیز الهی نی نیت همیشه صحیح و سالم باشه


ممنونم نسيم جان.

مامان تنها
26 مهر 91 22:53
خدا رو شکر الی جونم که فرشته اسمونیت تو دلته
و مطمئن باش صحیح و سلامت هم میاد تو بغلت
ما همه واسه تو و جوجوی نازت دعا میکنیم
مواظب خودت و فندقمون باش
بوسسسسسسسس



ممنون فاطمه جان. خيلي لطف داري.
مانیا
27 مهر 91 3:48
عزیزدلم قربون فرشته ی نازت انشالله بسلامتی بدنیامیاد و نذرتو ادامیکنی گلم چقدر ذوق دارم واسه دیدنش


ممنون مانيا جون. انشالا به زودي روزي خودت.

سمانه
27 مهر 91 19:50
سلام عزیزم خوبی ؟
نی نی ناز تو دلیت خوبه؟ مواظبش باش
دوستون دارم
التماس دعا دارم



سلام سما جون. ممنونم از لطفت . تو هم مواظب محمد باقر عزيزمون باش.




شادي
2 آبان 91 0:51
خدا رو شكر براي اين فرشته .

حالا كجاش رو ديدي الي جان
روزهاي بهاري تر هم تو راهه )


ممنون عزيزم. به اميد اون روزها. توكل به خدا.

مامان قندک
3 آبان 91 15:10
خدارو شکر الی جون که همه چیز خوبه

نگران نباش عزیزم خدا خودش حافظ فرشته عزیزت هست

انشاالله به سلامتی این روزها به پایان میرسه و بغلش میگیری گلم

بازم خدارو شکررررررررررررررررررر


ممنون سميه جان. انشالا

کتی شرمنده
18 آبان 91 13:02
سلام الی عزیزمممممممممممم
یه دنیا شرمندتم که نمیتونم زود به زود بهتون سر بزنم
اما همیشه دعاگو هستم و به یادتم
قربون این کنجدت بشممممممممم من الهی با این عسکش ای جانممممممممم یاد خودم و اون موقع های لوبیایی مهدیار افتادم ههههههههههههههههههه
انشالله که سالم وسلامت میاد تو بغلت و زندگیتو بهاری میکنه
آمین
مواظب خودت و گل تو دلیت باش عزیزم

دوستتون داریم
همیشهههههههههههههه


ممنون كتي جان. انشالا خدا مهديار رو برات حفظش كنه و هميشه شاد و سلامت باشيد.

کتی
18 آبان 91 13:16
من نظرمممممممممممم کوووووووووووووووو گریههههههههههههه فکر کنم نیومد یه عالمه نوشتم گریهههههههههههه