هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

فرشته آسموني

كوچولوي صد روزه من!

1392/4/28 15:58
نویسنده : مامان الي
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

 

اين روزها آدم ديگري شده‌ام، انگار وجودي ديگر در درونم راه يافته و آن من چند سال قبل را از

درونم بيرون كرده.

اين روزها تغيير كرده‌ام اساسي. دقيقه‌هايم گم شده‌اند و ديگر در پي يافتنشان نيستم و خوش

دارم در همين بي‌خبري، در همين سكوت محض لحظه‌هايم را بگذرانم و تنها به عشق كوچكم

دلخوش باشم.

اين روزها مادري هستم كه تنم شديدا بوي عشق مي‌دهد وقتي عشق كوچكم گرم چون

خورشيد در آغوشم آرام به خواب مي‌رود و من مي‌شوم آغوش امن لحظه‌هايش.

اين روزها بهشت در خانه ماست؛ آرام و آراسته و زيبا و من به بهانه وجودش مي‌رقصم همچون

برگي كه به بهانه باد مي‌رقصد.

اين روزها گل زيباي بهشتي‌ام صد روزه شده است و تنها آرزويم سلامتي و عاقبت بخير شدن

اوست...

الهي آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان قندک
7 مرداد 92 16:33
الهی 120 ساله بشی هستی جون
همیشه سلامت و خندون باشی
زیر سایه بدر و مادر



ممنون خاله جون.

بابا محسن
7 مرداد 92 18:46
سلام دخترم
از خدا چيزهاي خوبي برات مي‌خوام ولي اين يه رازه كه فقط خودش مي‌دونه!!!
دست ماماني هم درد نكنه اينارو واست مي‌نويسه
خدايا بهشت را از ما نگير؛ آمين.


مامان تنها
9 مرداد 92 18:16
عزیز دلمممممم.چقدر زود گذشتتت.
ایشالله همیشه عشق بچه و همسرت رو تو تک تک سلولهای بدنت حس کنی و هیچ چیزی نتونه ناراحتت کنه


ممنون خاله جون كه به ما سر زدي. خدا محيا جون رو برات حفظ كنه انشالله
مامان کیارش
28 مرداد 92 23:37
عزیزمممم الهی از لحظه لحظه ی زندگیت با هستی جونت و شوهر گلت لذت ببری


ممنون عزيزم. شما هم همينطور.