هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

فرشته آسموني

دختر عزيزم...

1391/9/12 16:06
نویسنده : مامان الي
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام عشق كوچولوي من. خوبي عزيزم؟

اومدم با سه تا خبر خوب برات:

اول از همه اينكه به لطف خدا بيست هفته از بارداري رو با هم پشت سر گذاشتيم، اين يعني اينكه نصف راه رو با هم گذرونديم و نيمه دوم راه در پيشه كه انشالا اونم به كمك خدا به خوبي و خوشي ميگذره. 

 خبر دوم اينكه ديروز وقت سونو آنومالي (سلامت جنين) داشتم. از شب قبلش خيلي استرس داشتم و خوب نتونستم بخوابم. صبح با عمه جون رفتيم مركز سونوگرافي كه خيلي شلوغ بود و نفر ششم بودم. تا نوبتمون برسه انگار يه قرن طول كشيد. حدود ساعت ده نوبتم شد و رفتم تو اتاق و خانم دكتر شروع كرد به كار. چند دقيقه اول هيچي نگفت و من قلبم داشت از كار ميفتاد niniweblog.com بعد از تقريبا پنج دقيقه شروع كرد به توضيح دادن كه قلب سالمه، معده و مثانه مشاهده شد، مايع آمونياك نرمال و ....

با هر كلمه‌اي كه خانم دكتر ميگفت من فقط خدا رو شكر ميكردم و اشك تو چشمام جمع شده بود .

و خبر سوم اينكه لحظه آخر خانم دكتر گفت مباركه خدا بهتون يه دختر داده niniweblog.com كه ديگه نتونستم خودم رو كنترل كنم و اشكهام همين‌جوري ميريخت و خدا رو شكر ميكردم. ماماني جون واقعا برامون فرق نمي‌كرد كه شما دختر باشي يا پسر اما همين كه سالم بودي براي من به اندازه يه دنيا بود niniweblog.comاز مطب كه اومدم بيرون بلافاصله زنگ زدم به بابايي و خبر رو بهش دادم اونم خيلي خوشحال شد عزيزمniniweblog.com

تو راه برگشتن هم عمه جون رفت و براي شما گل سر و كش مو خريد. الهي قربونت برم دختر قشنگم. فقط خدا كنه به بچگيهاي مامان نري و مو داشته باشي تا گل سرهاي خوشگلت رو بتوني بزني به موهات. دست عمه جون هم درد نكنه كه زحمت كشيدهniniweblog.com 

 

خلاصه ديروز يكي ديگه از بهترين روزهاي عمرم بود. خيلي خيلي دوستت دارم عزيزم و از خدا ميخوام مثل هميشه مواظب و محافظت باشه.

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

كتي(مامان آقا مهديار)
13 آذر 91 19:32
اي جااااااااااااان
اي جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
قربون دخملللللللللللللللللللللللل
خدايا شكررررررررررت مهربونم
الي جونم خدا خيلي دوستت داره كه بهت دخمل داده
يادته بهت گفتم؟ تو مهربوني دختر دار ميشي؟
ديدي حدس من درست بودددددددددد
اي جونمممممممممم
عروس بيست هفته اي من
هههههههههههههههههههههه
خاله فداااااااااااااااااااااات




ممنون كتي جان. اره نديده منو سونو كردي و درست در اومد. واقعا ممنونم به خاطر اين همه لطفت.

خدا مهديار رو برات حفظ كنه.

بابای ملیسا
13 آذر 91 19:53
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .
مانیا
14 آذر 91 1:24
قربون دخملی نازززز وکوشولووووو بوسسسسس الی جونم تبریک میگم انشالله نیمه دوم رو بهمراه دخملی به خوبی وتندرستی طی کنی واخرش دخملی نازت خیلی راحت بیادبغلت


ممنون مانيا جان. انشالا به زودي روزي خودت بشه عزيزم.

شادي
15 آذر 91 2:24
پرنسس كوچولو خوش اومدي

الي حالا ايمان اوردي به سونوگرافي من ؟



ممنون شادي جان از لطفت. اره واقعا، فكر كنم بهتر باشه يه مطب بزني نظرت چيه؟؟

مامان تنها
17 آذر 91 1:56
مبارک پرسنس قشنگت باشه
انشالله صحیح و سلامت بیاد بغلت


ممنون عزيزم. لطف كردي بهمون سر زدي.

مامان قندک
28 آذر 91 17:57
الی جون بازم تبریک

الهی که بقیه راه رو هم به سلامتی طی کنی و توی خونه خودت لذت ببری از بودن کنار این گل دختر




واقعا ممنونم سميه جان.
كتي(مامان آقا مهديار)
4 دی 91 16:17
قالب جديدددددددددددددد مباركككككككككككك فرشته خانوم
خيلي نازه


ممنون كتي جان.