هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

فرشته آسموني

به لطف خدا فرشته ما هم اومد...

1391/5/22 19:22
نویسنده : مامان الي
284 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزي بود كه حس ميكردم فرشته منم اومده تو دلم niniweblog.com اما بازم مطمئن نبودم.

چهارشنبه شب، نوزدهم مرداد بعد از اينكه افطار كردم يه دفعه هوس كردم برم يه بيبي چك بزارم. از

استرس صداي قلبم شده بود مثل يه طبلي كه انگار محكم در گوشم ميزدن. همين‌جوري كه رفته بودم تو

فكر و منتظر بيبي چك بودم چشمم افتاد ديدم وايييييي خدايا مثبته niniweblog.com. از خوشحالي كلي

اشك ريختم و براي همه منتظرا دعا كردم. فردا صبح بلافاصله رفتم آزمايش دادم و خدا رو شكر اونم مثبت

شد. يه حال عجيبي داشتم، انگار كه روي ابرها راه مي‌رفتم niniweblog.com. اومدم خونه و خبرو به بابايي

دادم، اونم خيلي خوشحال شد و خدا رو براي اين هديه آسموني شكر كرديم. شنبه هم رفتم پيش خانم

دكتر و گفت كه شما 4 هفته و يه روزته الهي كه قربون كنجدم برمniniweblog.comخانم دكتر براي 6 شهريور بهم

وقت داد تا برم و انشالله صداي قلب خوشگلت رو بشنوم. ماماني مطمئنم كه شما هديه امام حسن (ع)،

كريم اهل بيت هستي عزيزم، پس ميسپارمت به خودشون.

خدا جونم هزاران بار ممنونم به خاطر فرشته‌اي كه مهمون دلم كردي، خودت برامون حفظش كن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نسیم
25 مرداد 91 1:05
امیدوارم همه چیز با خوبی پیش بره...توکل به خدای مهربون


ممنونم عزيزم انشالله
صحرا
25 مرداد 91 1:16
ای جونمممممممممممم

مبارک باشه کنجدتون
بوووووووس
ایشالا به سلامتی بیاد تو بغلتون


ممنونم عزيزم. انشالله روزي خودت
صدیقه مامان سه تا فرشته
25 مرداد 91 1:19
الهی من قربونت برم که هدیه ی کریم اهل بیتی عزیزم ان شاالله بعد نه ماه به سلامت قدم به این دنیا بذاری خاله جونم


ممنون عزيزم انشالله. خدا فرشته هات رو برات نگه داره.
مامان تنها
25 مرداد 91 2:04
خدایا وقتی مامانی رو برای مثبت شدن نی نیش تو انتظار نمیزاری هزار بار شکرت میکنم.
ممنونتم خدا.
ایشالله که صالح و سالم باشه.
و با قدمش تو زندگیت پر از اتفاقای خوب و خوشحال کننده بیفته.
بوسسسسسسسسسسسس

مرسي عزيزم. انشالله كه خدا به زودي زود دل شما رو هم شاد كنه.
كتي(مامان آقا مهديار)
25 مرداد 91 21:42
عاشقتمممممممممممممممممممممممم
كنجد خاله
خداروشكر كه اومدي تو دل مامان
بي صبرانه منتظرتيممممممممممممممممممم عشقم
*******************
الي جون ورودت به جمع شب زنده داران كهنه شور در اينده نزديك انشالله مباركككككككككككككككككك

راستي فرشته وبلاگت مبارك

ههههههههه ممنون چه جمع باشكوهي

كتي(مامان آقا مهديار)
25 مرداد 91 21:48
قربونت بشم كه هديه امام حسن(ع) هستي فرشتهههههههههههههههههههه
دوستت داريم
محكم شكم مامان رو بچسب و انشالله 8 ماه ديگه بيا يش ما
بوسسسسسسسسسسسس


ممنون كتي جونم. خدا مهديار رو برات نگه داره انشالله.
نسیم مامان ثمین
26 مرداد 91 5:06
الی عزیزم به یمن آمدن فرشته کوچولوتون به دلت با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدمهای کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید..........

ممنون نسيم جان. انشالله خدا ثمين رو برات نگه داره.
كتي(مامان آقا مهديار)
27 مرداد 91 1:51
بوووووووووووووووسسسسسسسسسسس
براي فرشته جونم

ممنون كتي جان.
شادي
28 مرداد 91 3:06
مباركه الي جان .
الهي خدا پشت و پناه خودت و فرشته كوچولوت باشه .


ممنونم شادي جان. خدا بهارت رو برات نگه داره انشالله
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 14:02
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون از اين همه لطفت عزيزم.

كتي(مامان آقا مهديار)
1 شهریور 91 23:47
ما آپ ميخواهيممممممممم


كتي جون انشالله 6 شهريور كه رفتم دكتر آپ ميكنم.
سمانه
2 شهریور 91 15:32
سلام عزیزممممممممممممممم
من تازه متوجه شدم نی نی داری تو دلت
مواظب خودت خیلی باش
خیلی دوست دارم خواهرگلم
خوشحالم خیلی



سلام سما جون. ممنون از لطف و محبتت. خدا محمدباقر رو برات نگه داره انشالله.